Меню

Дистанционна автодиагностика

Бързият темп на развитие означава, че сервизите все по-често се сблъскват с техническите си ограничения, особено когато става въпрос за диагностика на най-новите модели превозни средства. Услугата за дистанционна диагностика повишава ефективността на сервиза и отваря нови възможности за генериране на приходи. Използвайки експерт по дистанционна диагностика на автомобила, проблемите могат да бъдат разрешени без загуба на време или разходи, свързани с довеждането на експерта на място. Дистанционната диагностика, ще спомогне за повишената удовлетвореност на клиентите, тъй като ремонтите ще бъдат по-евтини, по-успешни и ще отнемат по-малко време за завършване.

С какво ние ще ти помогнем?

  • Оптимизирай своя сервиз при нерешим проблем и затруднения;
  • Намали разходите за поддръжка и обслужване;
  • Довери се на професионалисти, които биха помогнали и имат достъп до технически софтуери;
  • Бъди по-ефективен и печеливш;
  • Повиши знанията и уменията си.

Закупи си час

Предимства?

  • Прекарвате по-малко време с всеки автомобил, позволявайки повече ефективност, качество и печалба;
  • Няма да имате нужда, да насочвате клиентите си към друг сервиз, когато имате неразрешим проблем;
  • Предлагане на допълнителни услуги и генериране на допълнителни приходи;
  • Експертът ще анализира дистанционно проблема стъпка по стъпка и бързо и ще намери правилното решение;
  • Премахва необходимостта от физическо присъствие на техник, за да диагностицира проблема с превозно средство. Това опростява процеса на диагностициране и коригиране на проблеми, когато експерти не са на разположение на местно ниво.

Кои уреди са подходящи за дистанционна диагностика на автомобила?

Каква е процедурата по дистанционна автодиагностика?

  1. Закупуване на час* за работа с професионален техник;
  2. Запазване на час за работа** (имате възможност да разделите часовете, примерно пакет от 2 часа да използвате 1 час х 2 дена);
  3. Видео и гласова връзка с професионален автодиагностичен техник с клиента;
  4. Предоставяне на достъп от клиента;
  5. Въвеждащо обучение към клиента с функциите и бутоните на уреда (при първоначално обучение);
  6. Сканиране на всички системи по автомобила (при първоначално обучение);
  7. Справка на грешните кодове и предоставяне на подробна информация на клиента;
  8. Изтриване на грешните кодове;
  9. Обяснение при идентифицирани отново грешки с подробна техническа информация, изображения и лесно насочване какви са стъпките по отстраняване на проблема. Местоположение на компоненти, как се тестват и ако не са в изправност как да се подменят;
  10. След сменените компоненти, ако има нужда повторно включване ако има нужда от кодиране или адаптация.

*При закупуване чрез плащане с ПОС терминал, ще получите указанията по имейл.
**Срока в който техника, ще може да започне Вашата заявка е 24 часа от свързването ви с него.
**Срока в който може да използвате пакета е 60 дни.

Ако не сте доволни от услугата имате 14 дни право на връщане на заплатената от вас сума.

Механици и сервизните техници могат да получат необходимия експертен съвет, за да отстранят проблема от първия път. Клиентите ще получат своя автомобил обратно по-бързо и ще бъдат доволни от резултатите, което често води до повторна работа. Това е печелившо за всички страни.

За индивидуална консултация относно услугата, моля свържете се с нас.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки